In 50 minuten op de hoogte van de ontwikkelingen van Marketing 4.0 en hoe deze in te zetten? Op dinsdag 27 maart om 16.00 uur geeft Paul Postma in samenwerking met Boom Uitgevers een interactief webinar over dit onderwerp. Deelname is kosteloos.

Bespelen van instrumenten van Marketing 4.0

Paul Postma is auteur van het succesvolle boek Handboek marketing 4.0. Hij neemt u mee in de ontwikkelingen op het gebied van digital, data en direct. Wat moet je daarvan weten als marketingprofessional?

Digital, data-driven en direct kennen we al jaren. De doorbraak van Big Data, mobiel, machine learning, de macht van social en van neuromarketing heeft een nieuwe marketingwereld gecreëerd: 4.0. Succes wordt toenemend bepaald door het goed bespelen van de instrumenten van Marketing 4.0. Postma gaat tijdens het webinar onder meer in op de online- en offlinestappen in de Marketing 4.0-cyclus, plaats in de customer journey en de organisatieclusters.

Wil je alvast meer weten over het Handboek Marketing 4.0, bekijk dan hier de video voor meer informatie.

Waarom inschrijven voor dit webinar?

  • In 50 minuten op de hoogte van de ontwikkelingen van Marketing 4.0
  • Tools om de instrumenten van Marketing 4.0 te bespelen
  • Praktische tips voor marketingprofessionals en -docenten
  • Mogelijkheid om live vragen te stellen aan Paul Postma.

Meld je hier aan voor het gratis webinar op 27 maart 2018!