Het kernteam van PPMC

Het team van PPMC vormt een unieke combinatie van jarenlange kennis over commerciële zaken die nooit veranderen met hedendaagse innovatieve toepassingen ingebracht door jongere collega’s. Het secretariaat is in handen van Marja Kamphuis. Alle projecten worden uitgevoerd onder eindverantwoordelijkheid van een van de partners. 

PPMC is een bureau waar u als cliënt de partner niet alleen te spreken krijgt bij de intake, maar bij het gehele traject van de opdracht. U doet dus zaken met een persoon, en niet met een bureau waarvan u niet weet welke persoon u krijgt toegewezen. Onze ‘juniors’ hebben tenminste vijf jaar ervaring in het vakgebied

Paul Postma
Paul PostmaPartner
(06) 53 35 37 99

Paul is een internationaal erkende marketingautoriteit, en grondlegger van CRM. Hij legde als eerste het verband tussen koopgedrag en het menselijk brein. Bracht PPMC in de top 3 van Nederlandse Adviesbureaus. Paul is adviseur van PPMC Economisch Advies.

Richard Geukema
Richard GeukemaPartner
(06) 10 66 49 03

Richard heeft meer dan 20 jaar werkervaring in grote organisaties, met zowel strategische als operationele en onderzoeksvraagstukken. Het verzamelen, analyseren en delen van data om varianten te ontwikkelen, af te wegen en de juiste opties te kiezen is zijn vak. Hij is resultaatgedreven en zorgt ervoor dat de PPMC klant zelf de vervolgstappen kan zetten, en ook de uitvoering op termijn zelf kan uitvoeren. Binnen PPMC is hij specialist op het gebied van beleidsgericht onderzoek in de cultuursector met onder andere diverse onderzoeken naar de toepassing van de Fair Practice Code / Fair Pay.

PPMC werkt met medewerkers in dienstverband, oud medewerkers van PPMC die zich als ZZP’er hebben gevestigd en een netwerk van zelfstandige professionals. Per project beoordeelt de verantwoordelijke partner welke adviseurs het beste passen bij de vraagstelling en bij de cliënt. De partner werkt zelf intensief mee in het project.

Monique Brand Flu
Monique Brand FluCustomer Experience Manager
Monique is gespecialiseerd in het optimaliseren van klantprocessen en het implementeren van customer journeys die de klant een excellente klantbeleving bieden, loyaliteit vergroten en churn verminderen.
Henk Vinken
Henk VinkenResearch Consultant
Henk is actief in twee typen onderzoek:
1. Werk en inkomen van professionals in de creatieve en culturele sector
2. Monitoring van de staat van cultuur
Marja Kamphuis
Marja KamphuisManagementassistent
Marja werkt na een professionele secretariaatsopleiding voor verschillende organisaties. Behalve het office management voor PPMC, doet zij verschillende Europese projecten, en was zij Programmasecretaris en office manager van Geonovum
Andries Akkerman
Andries AkkermanDatagedreven marketeer
Andries is een datagedreven marketeer. Heeft operationele en strategische projecten gedaan in vele branches. Hij optimaliseert commerciële processen en zet ze structureel neer.
Paul Kluytmans
Paul KluytmansSenior Data analist
Paul is econometrist en voert marketing intelligence projecten uit voor grote en kleine organisaties in uiteenlopende branches. Met zijn achtergrond bij Aegon en ASN Bank, kent hij als geen ander de zoektocht naar die data die de klant verder helpt.
Yoram Roemersma
Yoram RoemersmaOnline Marketeer
Yoram is online marketeer. Hij kent als geen ander de weg door het woud van zoekmachines, sociale media en datavisualisatie.
Xander Graaf
Xander GraafOnline en Social Specialist
Xander werkt sinds 2013 met digitale marketing. Hij verzorgt de technische realisatie van meetinstallaties, geeft marketingadviezen en werkt mee bij de praktische uitvoering van online marketingcampagnes.

Als de PPMC benadering u aanspreekt, neemt u dan contact op via de contactpagina.