Marketing intelligence

Marktonderzoek

Marktonderzoek is nuttig om marktgrootte en bijvoorbeeld marktaandelen te leren kennen. Om de voorkeur van de klant te leren kennen, kan beter worden afgegaan op zijn feitelijk aankoopgedrag, zoals dat uit databases kan blijken. De gegevens in uw database geven betrouwbaar aan wat uw klanten kennelijk doen. Lees hierover meer in het boek ‘De anatomie van de verleiding’ waarin toepassingen van neuromarketing worden beschreven.

“Kijk niet naar wat mensen zeggen, maar kijk wat ze doen”

Paul Postma

Herkenbare klantvragen

  • Vraag 1
  • Vraag 2
  • Vraag 3
  • Vraag 4
  • Vraag 5

Voorbeelden van klanten die wij hiermee verder hebben geholpen

Klantcase: Museumkaart

Wij ondersteunen organisaties bij het ontwikkelen en beoordelen van strategische keuzes over hun producten en diensten, distributiekanalen en over groepen klanten.

> Naar klantcase

Klantcase: CenterParcs

Wij ondersteunen organisaties bij het ontwikkelen en beoordelen van strategische keuzes over hun producten en diensten, distributiekanalen en over groepen klanten.

> Naar klantcase