Marketing intelligence

Big Data analytics

De big data analyse technieken die onze data-analisten inzetten zijn bij uitstek geschikt voor analyse van grote hoeveelheden data zoals verzameld op het web en op social media. Toepassingen kunnen real time en online zijn en met mogelijkheden om 24/7 directe acties van klanten en prospects aan te sturen. Big data analytics bieden ook betere mogelijkheden om bezoekers te volgen in hun customer journey en prospects en klanten te sturen in hun gedrag. Hiertoe worden steeds vaker analyse technieken gebruikt als procesanalyse, text mining en machine learning om de commerciële operatie van uw organisatie op het web inzichtelijk te maken en aan te sturen.

Herkenbare klantvragen

  • Hoe combineer ik gestructureerde en ongestructureerde data?
  • Iedereen zegt dat we de boot missen als we niet nu met big data projecten starten; is dat zo?
  • We hebben zo veel data, hoe krijg ik het overzicht over wat echt belangrijk is?
  • Hoe kunnen we klein beginnen met big data?

Voorbeelden van klanten die wij hiermee verder hebben geholpen

Klantcase: Museumkaart

De ontwikkeling van een businessplan voor de Museumkaart.

> Naar klantcase

Klantcase: CenterParcs

Webanalyse als input voor succesvol vernieuwde website.

> Naar klantcase