SRM 2018-10-31T13:45:14+00:00

Masterclass Praktisch gebruik van Big Data

PPMC verzorgt voor SRM de Masterclass Praktisch gebruik van Big Data. Deze Masterclass richt zich op de toepassing van big data op marketing en sales. Dat betekent sturing op klantgedrag. We behandelen onder andere de volgende vragen en onderwerpen:

  • Waarom zijn data cruciaal voor het verdienmodel van organisaties?
  • Hoe ziet een (big) data gedreven commercieel proces eruit en hoe stuur ik dat aan?
  • Welke big data bronnen zijn er intern en extern beschikbaar?
  • Welke analyse methodes zijn er en welke methode kun je het beste toepassen bij welke vraag?
  • Hoe zorg je dat met de verkregen inzichten ook de juiste commerciële afwegingen worden gemaakt in een omnichannel marktbewerking?
  • Welke rol kunnen data spelen bij het inrichten van een customer journey?
  • Hoe versterken cijfers en creativiteit elkaar en waarom levert dat betere resultaten op?
  • Wat werkt wel en niet, hoe onderscheid ik zin en onzin en wat zijn de valkuilen voor mijn collega’s en voor mij?

Als je meer informatie wilt kun je contact opnemen met ons en of met SRM.

Andere interessante cases

Festival droomt van perfecte marketing operatie

Naar klantcase

Ontwikkeling businessplan
Museumkaart

Naar klantcase

Toeslagen megaproject voor de Belastingdienst

Naar klantcase